längesen

tjeeeeena

va ett tag sen dårå, orkar typ inte blogga. vet aldrig vad ja ska skriva om men nu är ja barnvakt åt elias medans lirkan är & shoppar, såååå har inge bättre för mä!

morgonen idag va ju lite kaos, vi hade idrott direkt på morgon så jag åkte till skolan i idrottskläderna & sen kom jag på att jag hade glömt en bh att ha på mig efter.. så fick gå utan bh i skolan dårå, tur man hade vinterjackan.

resten av dagen va dryg som fan, 6 lektioner och typ 25 min lunch. inte ok. sen träffade jag o linn våran wilmis igen, åååh våran älskling... <3

nu ska jag kolla vad elias gör, typ död ba oj hehe... pussN

aa jävlar va taggad ja är på o börja använda björnfittisen!


Kommentarer
Postat av: eran wilmis

saaaaaaaknar dig , söööt du är i mössan dårå<3

2012-12-05 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0